Anna

2012-10-10
18:30:00

2012-10-10
Jag förstår mig inte på folk som ska gnälla på ens stavning, så att man kommer ifrån ämnet. Och att skriva att man får migrän pga. ens stavning? Detta hände mig, en fullvuxen mamma gick på mig om min stavning. Jag blev jätte ledsen på de sättet hon hoppade på mig. Jag är dyslektiker och jag vet att jag har svårt att stava. Jag försöker mitt bästa, kan ju säga att skolan inte precis hjälpt mig så mycket med mitt problem. Men jag kan erkänna att jag inte lägger 100% tyngd i att stava rätt i sms och chattar.
 
Men iaf i morse var de en jobbig morgon. Johan är hemma och sitter uppe hela nätterna och kollar på tv. Och nu är de så att vi har sovrum och tv-rum i samma rum. Och de är lite jobbigt att sova till serier, speciellt när han kollar på bra serier. Men denna natten var han uppe ända till 05 och jag har ett larm som ringer runt 5 och när jag vaknade till märkte jag att han fortfarande kollade på tv och att de var en bra serie igång. Inte nog att jag somnade för sent så kunde jag inte somna om för att tv:n lockade. Så jag gick och la mig på hallgolvet och sov. Sen kom Johan och frågade varför jag sov där. Så började jag gråta för att jag var så trött och bara ville sova och var arg att vi inte hade ett separat sovrum. Jag är jätte skum när jag är så trött, min hjärna funkar inte alls, frågan är när den gör de, hihi. Jag sover redan sjukt dåligt och är alltid trött. Spelar ingen roll när jag lägger mig eller när jag går upp, lika trött. Så jag fick sova lite på rasterna på jobbet så piggnade jag till så jag skulle orka träna. Men när jag kom hem var inte Johan hemma för han var i väg på olika ärenden. När han kom hem fick jag ett "förlåt att jag väckte dig paket" som innehöll 8-pack glassbåtar, 10 röda rosor och en Ben & Jerrys- glass. Han är verkligen bäst min man.
 
15 min cykling.
15 min löpning
10 min powerwalk
35 min träning av armar
 
= 604 kcal
 
Peace!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: