Anna

2012-12-22
17:21:00

2012-12-22

Hej... Ni kommer nog inte fatta något av mitt inlägg. Men jag måste skriva av mig. Lite tjafs uppkom idag och jag blev skit förbannad på folk som inte kan så hemskt mkt. Jävligt förvirrad text men jag ville skriva av mig.

 

Blir galen på folk som inte förstår...
Folk som skäller på personer som inte mår bra. Folk som tror att dem vet allt om personens problem. Folk som lämnar personer när dem behöver hjälp som mest...
 
Blir så ledsen att folk säger att jag är för smal och bör äta mer. Jag äter de jag behöver så de räcker och blir över. Dem ser bara ytan, jag är inte ens benig. Jag har fett på kroppen. Jag har muskler (inte så stora eller jätte starka) jag ser mig som tränad (inte jätte tränad, men ändå tränad).

Stör mig på den där besserwissern, han tror han vet allt. Man ska inte skälla på folk som har ätstörningar, att äta. Ni vet ingenting!!! Inte ens Johan tycker att jag är smal och han vet hur jag mår och hur jag har ångest ibland. Ni vet inget!! Jag må vara liten tjej men jag är fan inte smal och benig!
 
Ni tror ni vet allt. Har åsikter om allt och ska alltid vara med och säga något. Men ni vet inget. Man ska inte skälla och tvinga en med ätstörningar att äta. De är som att ge en ännu vassare kniv till ett emo.
 
Och denna besserwissern kan heller inte läsa de jag skriver och svarar på något helt annat. Säger att jag trodde de var på annat vis och ville få reda på hur de låg till. Sen svarar besserwissern att om man inte äter så kommer alla vara smala. MEN de var ju inte de jag ville ha reda på!!! Jag trodde de var på annat VIS och ville ha tips och trix!! Läs de folk skriver och svara på de istället!
 
Man ska inte bry sig om vad såna personer säger men det går inte att inte störa sig. Att dem tror dem vet så jävla mkt. Och att andra lämnar, när problem kommer in i spelet, är personer behöver mer hjälp och stöd än någonsin!!

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Bara till en liten sak. Idag var jag iväg i stan en snabbis och kollade runt lite. Alltså SHIT vad med folk de var i stan. Men vad kan man annars tro när de är julafton om två dagar. Jag ville gå in på BR- leksaker och köpa en liten dansande julmus. Har velat ha en sådan ett tag och nu tog jag tummen ur, för jag såg att en annan tjej hade en sådan. Men jag hittade inte sån hon hade, hon hade typ tomtemus mor. Men jag hittade en som hade blinkade lampor och sjöng.

Johan gillar inte den för att låten musen sjunger fastnar på hjärnan så lätt. Så när vi gick fram och tillbaka i lägenheten så satte jag igång den och han stängde av den. Men han tycker att den är söt, men störande. ^^ Synd att man inte kan ha den framme hela tiden.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------


30 min crosstrainer
30 min träning av bröst
 
= 510 kcal

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: