Anna

2012-12-24
18:27:00

2012-12-24

Jao, nu har julen varit. De var en ganska bra presentmässigt.

Jag fick 10 Disney klassiker filmer, en el-värme filt, En bok "vinnarskalle", reflex väst, en pingvin, en liten ängel, bio biljett och två små handdukar och ett par glittriga pumps.
De roliga med dem pumpsen var att på julaftons morgonen så satt jag och beställde hem dem. För jag hade sagt till Johan att han inte skulle köpa dem men de gjorde han ändå. Så jag fick avbeställa dem. Dem var lite för höga så jag kommer definitivt bryta mina anklar. Jag var så duktig förr att gå i klackar men inte nu. De gör mig så ledsen.
Julafton var mysig och de var väldigt mycket mat. Först öppnade jag och Johan klappar här hemma. Sen åkte vi till mina föräldrar vid 13 tiden och åt julmat och sen julklappar och sen fika med godis och gröt. Sen åkte vi till Johans föräldrar vid 16 tiden, då blev de fika, sen julklappar och sen julmat igen ^^. Vi var hemma någon gång efter 00.

 

 

Och innan vi åkte och firade jul var jag iväg en snabbis på gymmet. Måste träna så man får plats med all fet och salt mat. Så de var full rulle hela dagen.


35 min crosstrainer
30 min träning av ben
 
= 610 kcal


 
Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: