Anna

2013-01-03
17:31:00

2013-01-03

Vet ni VAD?!!
Idag på gymmet kom en tjej fram till mig och sa att jag börjat att få fina definitioner på mina muskler. Hon frågade även mig om jag gått ner i vikt. Men jag har snarare gått upp i vikt (sorligt nog). MEN de gjorde mig jätte glad att de börjar att märkas, nu när jag börjat att träna 5-6 ggr veckan. Är så jävla glad, Tack så hemskt mkt!
Brukar snegla lite på henne för hon har inte så dålig kropp hon heller. Hon är redan smal så hon kan nog lätt få bra muskler som syns tror jag.
 
Nöjd Anna iaf.
 
Mamma smsade mig om att jag fått mitt paket från nelly idag. Jag beställde hem lite från rean. Beställde hem ett par silvriga tajta, ett par svarta med fransar på och en earcluff eller vad dem kallas, de är ett öronhänge man hänger på bakom örat så att bara fjädrar hänger fram. Skit snyggt. Johan fick prova ^^ han såg ut som Roger Pontare, gillade han inte.


.: Penny uppdate :.


Hennes tass är så mycket bättre idag. Hon har börjat att stödja sig på det och svullnaden har gått ner ganska mkt. Idag verkade hon lite ledsen, tror hon blev uttråkad i transportburen och längtade hem till sina kompisar. Johan sa att hon nästan kutade ut ur tranaportburen när han skulle ge henne vatten och mat. Så i natt får hon sova med vännerna. Ställde ner vatten och mat så att hon kan hålla sig på första plan.


55 min cykling
30 min träning av rygg
 
= 627 kcal

 


Peace!!

 


Kommentar:
#1: Anonym


hej!

Såg att du gillade Movits! Du har väl inte missat den nya singeln och videon? http://www.youtube.com/watch?v=ykzwua8ZRNU

2013-04-23 @ 12:38:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: