Anna

2013-01-04
20:37:00

2013-01-04

Ikväll har jag och Johan haft en myskväll. Vi var på Bulls och åt mat sen gick vi på bio, Mammas Pojkar. De är sjuuukt rolig, skattade nästan igenom hela filmen. Men jag saknade en sån stund då man blir tårögd. Och Spoiler Alert!! Spoiler Alert!! Slutet var inte så bra, de slutade ganska hastigt och konstigt.
 
Idag hade jag planerat att träna axlar, som jag gjorde. Men de var inte lätt när man tömt en 20 fot container fylld med domkrafter på 11kg, Och sen 2 containrar till med annat gojs, låter inte så mkt men de känns, i axlarna. Så man fick sina axlar tränade på jobbet. Jag fick ta av alla mina tröjor förutom min t -shirt då. Jag brukar alltid ha så mkt kläder för att jag hatar att frysa, jag blir så hemskt trött, när jag fryser.

Jag tycker om mina jobbar kompisar, dem är så underbart roliga.
 
Pennys tass är nästan som vanligt nu. Hon går på den, men inte helt. Jag är lite orolig att den är bruten vid anklen, för hon kan inte sträcka ut den som en tass skall. Men de kan vara för att den är svullen. 

 

30 min crosstrainer
35 min träning av axlar
 
= 569 kcal

 


Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: