Anna

2012-12-29
20:34:00

2012-12-29

Idag efter gymmet så stack jag ner till stan och skulle kolla rean lite. Tyckte de var mer skyltar OM rean än vad de var rea. Men jag hittade lite saker för rea-pris och original pris
 
Svarta tajts, för att mina två par har gått sönder så att jag behövt sy dem. Tyckte de var dax att köpa nya ^^ tajts är de bästa att ha på sig. Så jävla skönt med en lång tröja över
Pyjamas byxor, har två par pyjamas byxor även dessa har jag haft länge och fått lappa ihop dem några ggr nu.
Långarmad t- shirt, använder dessa till jobb, till träning och till vardags och även dessa börjar bli slitna. Så de blev en ny sådan. Borde köpa någon mer.
Lila/Svart kort kjol med dragkjedja på baksidan
Turkos tunika med V ringad hals
Fjäder öronhängen
Uggle armband
Ren halsband
Öronhängen med stjärna, örn och kors
Silvrigt ren-halsband med diamanter
Svart spets kjol, som är längre bak och kort framtill
 
Senare idag var man tvungen att packa saker inför nyår på Björnö. Ska ta med min el-filt, det är säkert kallt där. De är så svårt att veta vad man ska ha med sig, man vet ju inte hur kallt de kommer att vara.
Jag ska inte dricka så mycket på nyår. För jag ska köra hem dagen efter för att jag skall jobba på onsdag.
 
Idag så plundrade vi vår gran. Den dog... över en natt. Grenarna hängde och kulor hade grillat ner. Räckte att man bara kollade på den så föll all barr av. Så vi dammsög upp alla barr, så ska vi klippa ner granen och slänga den. Jag som tyckte vår gran var så fin, jag hann dock inte göra allt julpynt som jag ville. Men jag får pynta mer nästa år.

 

 

Lyckades trycka sönder en glaskula, Fail, Rest in pieces (fattar ni pieces = delar, ååh gud jag borde bli komiker^^ )

 

30 min crosstrainer
30 min träning av armar
 
= 532 kcal
 


Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: