Anna

2012-12-12
18:22:00

2012-12-13

Idag blev man en aningen orolig, chefen ringde och sa att man ska komma på ett obligatoriskt möte på måndag. Nervös som satan, det är ju inte precis bra tider nu. De var många andra som fått samtalet också. Vi diskuterade lite vad det kan handla om eftersom dem inte vill säga. Vi misstänker varsel eller julklapp. Jag vill verkligen inte bli varslad, jag trivs verkligen jätte bra på Lernia!
 
Nu till något lite roligare. Beställde lite julklappar på bluebox, de är verkligen något att rekommendera. Fick hem mitt packet idag och i lådan fick jag en liten liten godispåse. Och själva lådan är jätte fin, allt i lådan är fint och prydligt packat.
 
Igår, den 12/12-2012, gifte sig min bror med sin sambo. Dem har varit tillsammans i 12 år så de var lite kul. De blev mkt 12:or, 12/12-2012, min bror fyller år den 12maj, dem har varit tillsammans i 12 år och om man räknar med prästen så vart vi 12 pers på vigseln^^ Båda två var jätte fina och allt gick bra. Sen fotade jag dem i en park och på kvällen åt vi på wild west steak house.
Grattis till er!

 

35 min crosstrainer
30 min träning av ben
 
= 611 kcal


Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: