Anna

2012-12-20
18:02:00

2012-12-20

Börjar bli lite less på folk! Ska man gå in i en diskussion på nätet, så får man absolut inte stava fel! För då ser folk ner på en och man förlorar rätten att tycka de man tycker, om de ämnen som man började diskutera om. Shit happens att man skriver fel när man skriver fort och klickar på "enter" innan man läser igenom. Och jag som är dyslektiker läser igenom mina inlägg några ggr men missar ändå saker. Och ska jag hoppa in i en het diskussion så måste jag börja skriva "Jag är dyslektiker och jag försöker skriva så rätt jag kan och jag kan förstå att mina felstavningar kan sticka folk i ögonen".

 

OMG SLUTA VARA SÅNA JÄVLA ORD-NAZI!!

 

I och med att jag inte skriver bra, då förlorar jag plötsligt min rätt att tycka saker. Till sist skriver folk t ex "ja du kan tycka så, men du särskriver (eller stavar fel osv.)". De är som om man har en diskussion i verkliga livet och till sist klämmer personen ut t ex "Ja du kan ju tycka så men att du bryter på svenska" De man tycker SKALL INTE bero på hur man talar eller skriver! De är lika idiotisk som om man ska tappa rätten att tycka saker pga att man har röda skor på sig. Fattar man vad personen skriver, så behöver man inte ta upp de i diskussionen för att försöka trycka ner personen. Skäms på er!!

 

 

35 Min crosstrainer

30 Min träning av axlar

 

= 610 kcal


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: