Anna

2013-01-07
20:48:00

2013-01-07

Jag har upptäckt att man skall träna ben eller mage på måndagar. För de är alltid fullt på gymmet då och alla vill träna armar och rygg har jag märkt. Alla ska köra nystart och då vill man ju träna de delar som syns mest verkar de som.
Idag var de smockat med folk på gymmet, nästan alla maskiner är upptagna. Jag gillar INTE dessa nyårs-löften-folk, som är här, tycker dem kan ge upp direkt, för om ca 3 mån så har dem ändå gett upp.
Idag var de verkligen asa fullt på gymmet. De var seriöst inga maskiner lediga. Och alla var som myror dem var överallt och kryllade, fick vänta på att få en maskin, äckliga människor.
Var en tjej som hade bh på sig, där hon hade dragit upp bhn på ryggen ända upp till nacken, PLUS att hon hade träningstopp på sig. Vill också nämna till att hon hade nog max en a-kupa, då är de ju viktigt med dubbelt...
 
Förövrigt måste jag läsa klar min sockerbomb bok. Vill så gärna läsa klart den men väljer alltid att göra annat istället. Har massa nya böcker om mat och träning som jag vill läsa och lära. Har beställt hem ännu en bok. En om hur man styrketränar, ska bli spännande och se om den kan lära mig något.
 
Tog en bild på min rygg igår. Och jämförde med en från oktober 2012. Lite skillnad har de blivit, men inte så mycket som jag vill. Mer vill jag att de ska bli.

 


35 min crosstrainer
30 min träning av mage
 
= 610 kcal

 


 


Peace!!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: