Anna

2012-12-27
17:26:00

2012-12-27

Nja, jag tycker att Friskis börjar bli sämre och sämre tyvärr. Idag kändes de som att de var nog.
Dem har för lite motions- maskiner, typ trapp maskiner och cyklarna utan "dator", står nästan alltid oanvända. Dem borde bytas ut mot crosstrainer's, eftersom alla slås om de två som finns där. Och en av dem är små trasig, låter och vibrerar skumt.
Cirkel-fys stationen gymmet används endast när de är pass. Som idag när de var massa folk som var de ingen som använde dem maskinerna, väldigt sällan jag ser någon använda dem. Bort med dem och dit med motions-maskiner eller något. Gillar inte heller när dem håller cirkel-fyss-pass, för dem höjer musiken till max och pausar musiken så att dem ska passa dem, så man får ingen egen ro i sin egna träning. Jag fick köpa nya in-ear lurar för att jag inte hörde min egna musik, fast jag hade hög musik. De är för mkt folk nu så man får vänta på maskiner eller göra annat tills man kan träna den muskel man planerat. Och så skall dem höja priset på allt detta?!?! Bör inte priset minska om de blir mer folk där? Eftersom de är en förening där pengarna ska gå tillbaka till medlemmen. Och på sommaren kan man inte se vad motions-maskinerna visar, för att solen skiner in för starkt.
 
SÅ, nu har jag fått klaga av mig. De var bättre för ca 1-1½ år sedan. Och dessa instruktörer som jag tjuvlyssnade på innan idag, tycker tyvärr samma. Så jag är inte helt ute och cyklar.
 
35 min crosstrainer
30 min träning av mage
 
= 615 kcal


 
Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: