Anna

2012-12-15
21:57:00

2012-12-15

Kände mig lite krasslig idag så jag tog de lite lugnt på gymmet. Jag är så inne på att jag måste träna 5-6 ggr. Gör jag inte de så kommer jag inte nå mitt mål. Och tränar jag inte 5-6 ggr så kommer jag bara dra ner på de mer och mer.
Men de är roligt att träna så mkt, för man märker resultat så mkt mer än 3ggr veckan.
 
Igår julpysslade jag lite till, granen måste ju kläs klart. Gjorde såna röd/vita hjärta. Så satte jag en bokstav på dem. J för Johan, P för penny, T för Tjocksson och A för Alfa. Gjorde ingen till mig dock, får göra de idag. Sen gjorde jag min lyckt-uggla julefin, han fick en stjärngosse strut och en stjärn-stav. Så nu passar ugglan och Göran fint ihop.
Märkt att penny tycker om att springa runt vid granen, kul när hon är lite glad.

 

 
 
 
 
 

30 min crosstrainer
30 min träning av armar
 
= 535 kcal
 


Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: