Anna

2013-01-05
19:42:00

2013-01-05

Solade idag, de var sjukt skönt. De var så länge sedan jag solade. Känner mig ju lika blek som mitt blonda hår. Och de är INTE okey, tänkte börja sola lite mer då och då. Man får fram definitionerna på musklerna lite mer då. De gillar jag, plus att man ser lite fräschare och finare när man är lite brunare. Men solar man solarium lite för mkt så ser de så konstigt ut. För man får ingen natulig brun färg.
 
Och idag! Fick råttorna gå från stor skål till liten skål. Dem är så hemskt feta så nu ska dem banne mig banta. Så nu får vi se om något händer med deras vikt. Dem är för lata och har för mkt burlängtan för att vara ute och springa. Så mindre man bör funka.

 


 
30 Min crosstrainer
35 Min träning av armar 
 
= 528 kcal


 
Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: