Anna

2012-10-16
22:13:00

2012-10-16

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15610784.ab

 

Alltså, HUUUUR kan man missa att se vad tatueraren gör, när han arbetar på underarmen? Och sen upptäcka det när man kommer hem?? Man brukar få kolla på tatueringen när dem är klara för den gången och har torkat av den. Och sen skriver hon att hon måste laser behandla den nu. Hon kan ju gå till en annan tatuerare som kan göra en snygg cover, mycket billigare och de gör nog mindre ont.

Den är de fel av tatueraren att sitta och prata i tele samtidigt som han jobbar, och boka in andra planer när man har en tid inbokad. Sen får hon ju säga till att han får sluta prata i telefon för hon betalar ju ändå för tiden. Tror dock att denna tatueraren inte är så bra för han har gjort linjerna jätte fula och varför gör man en så liten tatuering i två omgångar? Och varför har hon skrivit Ivan 2 ggr på armen och varför tatuerar man in sin partners namn PÅ armen? De borde nästan vara olagligt att tatuera in sin partners namn på sig.
De måste ju vara ett skämt... Hon har säkert ritat dit de själv på armen, typ aftonbladet som ville göra något skämt.

 

Arg blir jag vilket fall som.

 

 
 
 
 

25 Min löpning

15 Min Power walk

30 Min träning av rygg

 

= 646 Kcal

 

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: