Anna

2012-10-09
20:10:00

2012-10-09
Idag fick jag ta och flytta min wow gubbe till en annan server pga. att de är ca 2 h väntetid att få komma in och spela. Lite drygt att behöva planera när man vill spela så man får ställa sig i kö i tid.

Fick hem en till Disneyfilm idag. Jag vill få ihop alla 52 Disney klassiker. Idag fick jag hem Pocahontas. Vill helst köpa de filmer som är lågt nummer, men de flesta är slut och nu väntar man på ny release. Vill ha nr 1 snövit, men de kommer väll snart.
Jag beställde även en ny bok, sockerbomben. Jag läste 6sidor och den är redan sjuk intressant. Jag gillar såna psykolog böcker. Min lilla dröm är att bli psykolog eller något sånt. Eller advokat eller något med DNA, forska varför människor och djur blir som dem blir.
 


Hann med att bada råttorna idag fick massa rivmärken på köpet och skrubbade rent duschen. Kommer ha sjukt ont i min armbåge i morgon så mycket som jag skrubbade och höll på. Hade redan jätte ont och de var därför jag skippade träningen. Aja ska träna i morgon ändå.. Duschen blev fin och ren iaf.
 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: