Anna

2012-09-21
19:21:00

2012-09-21

Inatt satt jag uppe till 00:01 för att försöka boka en iPhone 5. När tiden var inne fick man knappa in sitt mobil nr så skulle dem ringa upp en, dem ringde mig ca 01:30. Så fick jag snacka med en tjej som sa att jag inte kunde köpa/boka/beställa en iphone5 för att jag inte kunde ändra på min abonnemang. men de sjuka är att när jag fixade nytt abonnemang så sa killarna att jag kunde bara lägga till mobilen. Men nu sa Telenor att jag inte kunde. Förbannad blev jag men hon sa att jag skulle ringa kundtjänst så kunde dem fixa. Så jag ringde dit och fick en iPhone 5 bokad. Och han sa att jag skulle få den levererad  den 28:e när den kommer ut, så skulle den komma till maxi. Så vi får se hur de går.

 

Nu har ju Expert gått i konkurs oxå. Sikken tur att jag hann köpa min dator där innan de stängde. Min dator fanns typ bara på Expert och någon mer hemsida. Men man har ju 2 års garanti hos tillverkaren så jag hoppas att datorn inte går sönder.. Den andra höll ju ca 6 år, och denna jag har nu är en Asus. Ska ju vara bra skit säger dem ^^

Men iaf, läste på nyheterna att expert redan sålt vidare de flesta sakerna till andra teknik-kjedjor. Men jag fattar inte vad dem vinner på att går ut med utförsäljnings rea när butikerna nästan är helt tomma?!?

Aja gör mig inget eftersom jag inte är i behov av något eller har råd för något. Men jag tycker de är så fult när folk står i kö för mega rea så är de typ tomt.

 

Blev iaf lite träning idag fast man var trött som ett djur;

 

15 Min Löpning

15 Min Power walk

30 Min träning av bröst och mage

 

= 504 Kcal

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: