Anna

2012-09-20
22:31:00

2012-09-20

Bittra Anna talar:
 
De första jobbiga med hösten är att alla ska ta bilen till allt. Nu får man typ ingen parkering nära gymmet. När jag ska backa ut bilen på morgonen kommer 3 miljoner bilar så att man inte kan backa ut.
Antagligen är de dem som brukar cykla som kör. För jag har märkt att de är väldigt många som kör väääldigt dåligt nu. För hur svårt ska de vara att hålla MINST hastigheten som står på skylten?!? De är dessa människor som sätter stopp i trafiken kl 16. Bättre att ni cyklar...
 
Bittra Anna tackar för sig
 
Idag vart man på gymmet, eftersom man inte orkat eller haft tid för att gymma plus att man saltat på med undanflykter. Men idag gick jag dit. Och i morgon blir de en snabbis, så de blev iaf 3 ggr istället för 4.  Skulle blivit en hård tränings vecka men de blev som de blev. Så hårdträningen blir nästa vecka istället.
 
Jag har verkligen problem med att lägga mig i tid. Innan min lilla mini semester så la jag mig i säng kl 23, en helt lagom tid för mig känner jag. Men sen blev de att man la sig 00:45 osv, trött som en gnu är man. Men nu har jag börjat att jobba mig ner och är nere på 23:30. Så snart är jag nere på 23 igen. Jag måste verkligen sova mer. Jag sover även så oroligt och dåligt på sista tiden, de är sjukt jobbigt och stressigt så de blir en ond cirkel.

 

Detta blev tränat;

 

30 Min cykling

15 Min löpning

40 Min träning av rygg och mage

 

= 642 Kcal
 
 

Peace!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: