Anna

2012-09-08
19:42:00

2012-09-08

I dag stack jag iväg på min första Lernia-personal fest. Eller asså de var inge personal fest, utan folk som har jobbat på Lernia eller jobbar på Lernia plus vänner. Så jag vet inte vad man ska kalla de för de är inte företaget som fixade festen utan personal som jobbar/jobbat där.

Men de var trevligt. Fick smaka absint 90% och de var starkt som satan, de vart inte så gott. De var iaf kul där och träffa många igen. Men jag blev lite för full och trillade i mina höga klack skor och blev jätte emo. Trillade på de mest pinsammaste stället med men de tänkte jag inte skriva om för jag skäms så sjukt mkt. Ville typ gräva ner mig.

 

Jag hade en jävla bakfylla dagen efter, så jag inte kunde äta frukost.

 

Jag har antigen blivit för gammal eller så tål jag inte dricka längre. Tycker inte heller att de är så värst kul och festa längre. Och just de där med att bli full så de snurrar och så. Skulle kunna typ dricka läsk istället eller kanske 1-2 cider och vara social. De finns 2 cider som är goda så en av dem och sen fortsätta med läsk. De låter som en bra idé, förutom att man blir kalla för mes osv. MEN JAG ÄR GAMMAL. Man ska vara snäll ^^

 

När jag skulle somna så snackade jag med Johan och jag mins inte så mkt av vad jag sa men Johan berättade för mig allt knäppt jag sagt. haha Fy fan för att dricka för mkt.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: