Anna

2012-10-31
22:46:00

2012-10-31

Jag har tänkt på folk som röker. Och tyvärr har jag börjat tycka att de är väldigt öhm patetisk folk (inte riktigt rätt ord men ändå).

Jag tycker att de är så sjukt att folk är så desperat beroende av denna giftiga pinne. För på ett jobb jag var på så gick brandlarmen och så dom som rökte började plocka fram sina cigg långt före dem var utanför dörren. ÄR ni så desperata efter att få röka att ni måste förbereda att röka. Och folk som röker i bilen? Kan ni inte bara göra en liten lucka och röka före eller efter ni satt er i bilen, de är verkligen jätte skabbigt när en bil är helt sönder rökt och stinker rök, inte bara de utan bilen sjunger så jävla i pris också.

Jo och på samma jobb, så blir dem sura för att jag gäller över att röken går in i byggnaden så att jag inte kan andas. För dem orkar ju inte stänga dörren eller gå en bit från byggnaden för att röka. Lata och desperata efter cigg... Så de är jätte jobbigt efter raster att jobba för att jag kan inte andas och alla stinker rök. Sen så vill eu förbjuda snus men inte cigaretter?? Snus så skadar du dig själv men cigg skadar du folket runt dig också. BÖRJA ta bort cigg sen snus om de ska vara så. Snus skiter jag fullständigt i bara folk inte spottar ut skiten överallt så bryr jag mig inte.

Men detta beroende är ju samma för folk som har godisberoende som smyger med godis och massa sånt. Även de är fel.

 

 

30 Min crosstrainer

15 Min powerwalk

30 Min träning av rygg och lite mage

 

= 681 kcal

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: