Anna

2012-10-30
20:28:00

2012-10-30

De är tråkigt ibland när man prioriterar träning före att träffa vänner. Ska man träffa vänner måste man skippa träning och skippar jag träning så når jag inte mitt mål, plus att jag mår så sjukt dåligt när jag missar träning.

Jag tränar mest bara och på veckorna när jag jobbar så är de bara jobba - träna - äta - sova. Sen på helgen blir de att man vill passa på att umgås med Johan när han är hemma den lilla stunden.

Men jag saknar att träffa vänner som man gjorde förr. Saknar speciellt en tjej som jag umgicks mycket med för ganska länge sedan. Brukar tänka tillbaka på den tiden, de var den roligaste tiden fast jag mådde så jävla dåligt. Den tiden då man flippade ut och levde livet och hittade på bus. Tror dock inte att hon tänker på mig men jag tänker på henne, de var kul då.

 

Vill säga förlåt att de blev som de blev och jag saknar dig en massor...

 

20 Min löpning

20 Min powerwalk

30 Min träning av armar

 

= 653 kcal

 

Peace!!


Kommentarer:
#1: Anonym

Vad är ditt mål med träningen? Vad är det du vill uppnå? Vill du gå ner i vikt så tränar du rätt, vill du bygga muskler så tränar du inte rätt.. Just sayin'

2013-01-19 @ 08:50:08
#2: Anonym

Vem är den vännen ? Varför inte skiva hennes namn ifall hon läser din blogg?

2013-01-23 @ 18:49:26
#3: Anonym

Varför skriver du inte den vännens namn hon kanske läser din blogg o tänker de samma ?

Svar: Om hon läser detta, så vet hon garanterat. Så nära som vi var då, så som vi kunde läsa varandras tankar, så vet hon :) hon är en smart tjej :)
Anna

2013-01-23 @ 18:50:18
#4: Anonym

Du borde skriva hennes namn så hon vet att du menar henne. Om hon inte läser din blogg, har du något annat sätt att kontakta henne i sådana fall ?

Svar: Nja, vill nog inte skriva hennes namn. Hon vet om hon läser. Jag har försökt ta kontakt med henne några ggr men hon har inte svarat tillbaka. Så hon vill nog inte så jag tänker inte tvinga henne. Hoppas vi kan bli vänner någon gång i framtiden, skulle varit kul.
Anna

2013-01-30 @ 02:07:22
#5: Sandra

Du är lite dålig på att uppdatera! :P

2013-02-03 @ 09:50:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: