Anna

2012-10-23
22:28:00

2012-10-23

Jag är så arg och ledsen idag.

Arg är jag för att jag inte var iväg och tränade. Arg för att min bil ska krångla. De är andledningen till att jag inte varit iväg och tränat idag. Blir så less på den och så är de så fruktansvärt kallt ute, inne också för den delen. Nu är de 2 fram lampor som inte vill funka. Och när vi pillade lite så slutade parkerings lys- funktionen att funka, GAH!! Så pappa pillade med den lite fram och tillbaka sen blev klockan för mycket för att sticka iväg och träna, suck.
Arg är jag för att jag har ont i mina armbågar och mitt revben. Måste ringa och boka tid hos läkaren för mina armbågar, för andra armen har börjar att göra ont också. Måste be dem kolla mitt revben som gör ont när jag andas och sträcker på mig och sen måste jag få mer kortison- slava för mina kli som jag alltid får på hösten.
Ledsen blir jag för att jag kommer hem så sent. Jag vill hinna vila lite och hinna umgås med mina råttor. Jag måste nämligen sitta på golvet vid deras bur för att dem ska vilja vara ute. PLUS att jag måste låsa ute dem från buren. Annars går dem bara in i buren och lägger sig, tråkiga gammel råttor. När vi skaffar våra nya råttor så ska jag försöka klicker träna dem, så dem kan lite trix. Hade ju en råtta innan (Maja) som jag lärde att snurrar runt för att få godis. Till sist snurrade hon runt när hon ville ha saker, smart tjockis råtta.
 
Jag vill att min bil ska bli fixad.
Jag vill ha min Iphone 5
Jag vill att min dator ska kunna starta normalt.
Jag vill kunna avstå från godis.
Jag vill kunna träna 5 ggr veckan.
Jag vill en massa...
 
Btw jag köpte nya löpar skor idag. De var rea på Nelly, fick sån VIP kod via sms. Så jag kollade runt lite och hittade ett par New Balance skor, vet att de är ett bra märke på löpar skor. Men vi får se hur dem sitter, känns bra i magen iaf. Köpte en större storlek än vad jag har nu på mina skor, för mina är trånga vid tårna så jag får blåsor av dem. Mina nuvarande är för hårda för den motion jag kör så jag får ont i vaderna och får svårt att springa rakt. Dessa New Balance skorna är rosa så jag hoppas inte dem skär alldeles för mycket. Men iaf dem kostade 650kr och original priset var 1300kr, så de var ett kap tycker jag. Sen köpte en kan kanin-ring ^^ och en klänning för 50kr.

 

Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: