Anna

2012-10-13
21:49:00

2012-10-13/14

I detta inlägg blir de om två dagar i ett.

 

I helgen så firade jag och Johan 1år tillsammans. De gjorde vi på ett hotell som vi gillar att åka till, St. Jörgen resort. De ligger i Göteborg fast pytte lite utanför. Dem har egen golfbana och gym, spa. Spat gillar jag och Johan mycket, en gång gick vi någon spa runda då man skulle prova på en massa bastun och bad och använda olika skrubb och salvor. Men denna gången valde vi att bara få bada lite och dricka te, chilla lite.

Johan hade även bokat en svit till oss, de var större än min lilla lägenhet. Jag mins inte måtten på dem men de var ca 10kvm större än min lilla etta. Rummet var sjukt fint och vi fick balkong, åh ni skulle sett. de var så fint i rummet. Och sängen var gigantisk, man tappade nästan bort sig. Om jag låg på ena sidan och Johan på andra så kunde jag inte nå honom, så man fick massa plats men jag ville ha gos.

 

 

 

 

De tråkiga som hände på kvällen var att jag fick sån jävla huvudvärk, som förstörde hela kvällen. Vi skulle kolla igenom alla Madagaskar och mysa, men jag låg bara still och ville sova, de gjorde så ont och jag hade INGA värktabletter. Jag som alltid med mig hela medicinskåpet. Sen fick man så dåligt samvete för att man bara låg där helt apatisk när de var våran helg. Förlåt älskling.

 

Men Johan mådde inte heller så bra dagen efter. De var något fel på äggen som han åt till frukost, så han mådde jätte dåligt i bilen hem. Men sen när vi var hemma blev han helt blek och kallsvettig och bara låg i sängen. Så hans pappa fick komma hit och undersöka honom sen åkte dem till akuten. Han hade fått matförgiftning, stackars bebi. Tur att jag inte åt dem, fast jag skulle hellre vilja äta dem istället för Johan så att han mår bra.

 

Man kan ju inte veta om ägg är dåliga när man gör såna stor kok. Jag brukar hälla mina ägg i ett glas först för att kolla färg och konsistens innan jag steker dem. Men på hotell så får dem säker färdig knäckta ägg man bara häller. Finns ju äggvita och ägg gula på flaska på maxi, så dem har nog liknande. Undra om andra började må dåligt också.

 

 

Peace!!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: