Anna

2012-11-30
20:02:00

2012-11-30

Jag fick ett paket av Johan idag, bara för att jag skadade mig förra fredagen och annat skit hände. Och sen lite för att han började jobba på plattform och inte kommer hem som planerat. Så sammanlagt är han borta 5 veckor på raken, annars kommer han hem varje helg.

Men för detta fick jag ett paket med ett par skor, som jag trååååånat efter i säkert 1 ½ år. Men dem är ju så dyra så de är inget jag har råd med när jag har annat att prioritera. Önskade dem i födelsedags present men jag fick dem inte, men men, fick annat roligt.
Men iaf jag fick ett par Jeffery Campell skor av honom!! Ååh så glad jag blev, men jag tycker ändå inte om att han köper så dyra saker till mig. För jag har inte lika stor chans att köpa något så dyrt tillbaka. Men jag är så glad över skorna. Längtar tills jag kan använda dem och visa upp dem! Och dem sitter så bra på fötterna, helt underbara skor. Nu ska jag bara bli lite mer fitt så jag kan köpa ett par svarta tajta märkes jeans att ha till.

 

 

 

 

 
 
Den 12 November började jag min "hård" träning. Får se hur de håller i sig.
 

30 Min crosstrainer

30 Min träning av mage

 

= 509 Kcal

 


 
Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: