Anna

2012-11-25
20:33:00

2012-11-25

Idag jobbade lite övertid idag mellan 06-12, tänkte att Johan sover ändå fram till 12 då kan jag lika gärna jobba och tjäna liten extra slant. Iof så kommer inte Johan hem denna helgen, jobbigt nog, men roligt för honom för han ska jobba på plattform.

Älskar verkligen övertid, när någon frågar om jag vill jobba övertid så är det alltid JA! Att jobba och få extra mycket med pengar vid lön är alltid gött! Cash is king!

När jag kom hem så sov jag 4 timmar, de var sjukt skönt när allt känns värdelöst.

 

Nu när Johan är borta så länge. Så kan jag hinna med att göra en massa här hemma som jag skjutit fram hela tiden. Tog tummen ur och fixade Johans byrålådor som han råkade dra sönder. För botten hade glidit ur och fastnat i varandra så att man inte fick ut dem. Och sen städade jag lite i våran tvättstuga och lite sånt smått och gott.
 
Blev ingen träning idag. Jag är så ledsen och trött och de har varit så mkt problem i helgen så jag orkar inte.

 

Först ström av brott på jobbet, sen borrade jag mig i fingret och fick åka till akuten och sy, sen ringde Johan och sa att han inte kommer hem som planerat. Han har redan varit hemifrån i 3 veckor och nu 2 veckor till. Men de blir nog bra med plattformsjobb, han kommer att jobba 14 dagar i streck sen vara hemma i ca 3 veckor. Vi kommer få mer tid tillsammans och när han köper hus kommer han ha mer tid att renovera än att bara vara hemma på helgen.

 

Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: