Anna

2012-11-24
13:27:00

2012-11-24

Idag fick jag blommor av Johans familj. Dem tyckte synd om mig att Johan inte kommer hem som planerat, så blir de att vi inte träffats på 3 veckor. Och när han kommer hem har han varit i Norge i 5 veckor. Och på allt detta så skadar jag mitt finger. Jag fick fina rosa rosor av dem, är jätte glad för dem. Satte dem i en vas vid min dator.
 
Jag hade planerar att åka till Gekås vid middag idag. Min bror hade åkt dit tidigt och de var jätte lång kö. Så jag velade hela tiden om jag skulle dit eller inte. Kollade då och då på Gekås kö- webkamera och såg sen vid 15 tiden att de inte var någon kö och dem har öppet till 20. Så jag tutade och körde. Köpte lite julklappar och en massa hemma prylar. Blev ganska dyrt, Johan skulle ha massa underkläder till Norge så de blev lite där också.

Köpte en litet gossedjurs bi som hade vete i sig, man värmer biet i micron så är den varm och go när man ska sova, plus att den luktar lavendel, så man somnar gott när man luktar på den.

 


 
Jo, igår när jag skulle hämta min penicillin så hade de inte kommit in i apotekets -system. Men de visade sig att dem antagligen hade glömt att lägga in och skicka mitt recept till apoteket. Jag var inte ens inlagd i deras system att jag varit på akuten. Så jag fick hjälp av Johans pappa lite, han fick ringa och påminna dem att lägga in mig så jag kunde köpa min meducin. Jätte snällt att hjälpa mig :)

 

30 min crosstrainer
30 min träning av axlar
 
= 515 kcal
 


Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: