Anna

2012-11-22
16:43:00

2012-11-22

Det gick bra på gymmet idag, var faktiskt lite pepp idag. Jag ökade vikten på vissa övningar, kändes riktigt gött. Nu när jag börjat att försöka träna 6ggr i veckan, så tycker jag att kroppen redan fått lite bättre former. Kanske bara jag som inbillar mig.
Jag missade att träna igår eftersom de blev lite virrigt med vilka tider jag skulle jobba, men men sånt händer. Min fredags slapp-dag blev onsdagen istället. Jobbet går ju först anser jag.
 
Jag har tänkt på en sak.
De är att jag märkt att fler och fler börjar använda reflexvästar. Och jag måste få säga att de är ruskigt bra. Egentligen borde alla använda såna västar, nu när de börjar bli mörkt. Jag kan själv säga att jag inte har någon reflex alls på min jacka. Så jag ska skaffa sånt reflexband och sätta på armen eller något.
Tycker att alla jackor egentligen bör ha reflex, men jag kan förstå att fin jackor inte passar i det. För jag skulle inte vilja ha de på min fin jacka, men de skulle varit bra om alla hade.
Jag tycker nästan att reflexvästar och band får ett att vara extra uppmärksam än en cyklist med bara lampa, tycker jag.
Jag har heller ingen reflex väst i min bil, ifall någon olycka händer. Men när jag åker till gekås nästa gång (snart) så ska jag köpa mig 2 st. Utifall jag har någon med mig som kanske behöver hjälpa mig.
 
De jag ville med detta är att ni som använder reflex, DUKTIGT av er!!
 

30 min crosstrainer
40 min träning av armar
 
= 611 kcal


Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: