Anna

2012-11-20
19:40:00

2012-11-20

Jag besiktade bilen idag, de gick bra. Den gick igenom med blankt papper, som den inte gjorde förra året. Då var de något bromsrör som var rostat sönder. Sen glömde jag boka tid för ny ombesiktning. Så jag fick körförbud och utskällning av mor ^^. Men inte detta året, dock var jag orolig att bromsarna inte skulle bli godkända eftersom pappa hade nämnt att dem började bli slitna. Men de ända besiktnings mannen sa var att de var lite för höga HC halter i avgaserna. Och frågade om jag hade bytt olja nyligen och de hade jag fast inte luftfilter så jag ska göra de.

Pappa förklarade att HC halten var förmodligen hög pga att bilen har stått still över 30 min. Fick ju komma in för sent till min besiktnings tid. Kom dit tidigt för att få chansen att komma in tidigare istället gick de över tiden med 20 min. Lite nervös var man när man jobbar kväll och de var snart dax för jobb...
 
Nöjd Anna och nöjd lilla blå.
 
Idag är de 8:e dagen utan godis/socker/chips och sånt.
 

30 min powerwalk
30 min träning av bröst
 
= 404 kcal


Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: