Anna

2012-11-19
23:32:00

2012-11-19

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!

Fick jag hem min iphone 5. Efter att ha ringt och tjatat X antal gånger och blivit lurad fram och tillbaka och efter 8 veckors väntande fick jag äntligen min iphone 5.

Dem tänker inte så värst mkt på miljön kan jag säga. För dem skickade telefonen från Karlskrona UPP till Jönköping och sen till Halmstad. En jävla om väg, men nu är den äntligen hos mig.

MEN kan säga att efter allt strul och efter att dem lurat mig så mkt så kände jag inte mig så pepp på att starta telefonen. Man har tröttnat lite på att vänta så länge så man bara blivit ledsen. Tråkigt när sånt händer, så jag orkar inte starta den. Får göra de till helgen eller något. För om den inte funkar så blir det jobbigt eftersom jag måste ha en fungerade telefon på jobbet.


 
 
 

Jobbar kväll idag, så jävla gött. Älskar verkligen att jobba skift, saknar de som fan...

 

Jo, NI måste smaka pepparkake-glassen, om ni hittar den. Den är sjukt god.
smakar pepparkaka (så klart) med små kakbitar i. FEM stjärnor!
Jag smakade dock bara 1 matsked för jag har godis/snacks/socker- förbud.
Men jag var tvungen att smaka innan min man äter upp den ^^

 

 

30 Min Crosstrainer
30 Min träning av ben

= 551 kcal

 

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: