Anna

2012-11-15
21:55:00

2012-11-15

Fortfarande, de är sjukt att julen kommer snart. De har redan börjats pyntas överallt. Börjar känna panik över vad man ska köpa för julklappar. I min familj ska vi bara köpa saker till varandra för 100lappen. Så nu ska man bara komma på vad man ska köpa, vad vill dem ha? De är så svårt att köpa något för 100kr, saker för 100kr kan man ju köpa själv. Men Johans familj kör ju på med massa julklappar. Så detta året har jag och Johan julklappar till två familjer att inhandla. Lite panik redan nu för de kommer att gå fort fram till jul.

 

Jag räknade ut att jag kommer att gå på tre julbord i jul. Ett med Johans familj, en med jobbet och en med några vänner på wild west. Kommer bli kul med så många julbord.

 

30 Min crosstrainer

35 Min träning av bröst

 

= 544kcal

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: