Anna

2012-11-13
22:34:00

2012-11-13

De är jätte läskigt att de snart är jul. Eller nja snart är det December och de betyder att julen kommer med stormande steg. De är lite läskigt att tiden går så fort. Jag och Johan hittar på så mycket på sista tiden och de händer något nytt varje dag.

Snart är de tid att fixa ihop alla julklappar till alla. Och i år har jag en till familj att köpa julklappar till. Men de kommer bli en bra jul tror jag.

 

15 Min löpning

15 Min power walk

30 Min träning av rygg

 

= 559 kcal

 

Peace!!


Kommentar:
#1: Anonym

varför uppdaterar du så dåligt? det är januari och det kommer inlägg ifrån oktober och november? dafuck!?

Svar: De är Februari nu ^^
Jag ligger efter i mitt bloggande vettu ;)
Anna

2013-02-10 @ 20:04:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: