Anna

2012-11-08
23:19:00

2012-11-08

De blir lite stressigt med träning idag för jag måste hinna packa inför min lilla Oslo resa. Jag ska iväg till Johan och hälsa på honom för att han ska jobba lite mer nu i november, för de är bara halvskatt i Norge nu. Så istället för att han åker hem kommer jag upp till honom och hälsar på. Jag tycker de är lite mysigt i Oslo, de är en fin stad fast de är så mycket som byggs så att hela staden är en byggplats.

 

Jag kom även fram idag att jag skulle vilja börja "hård" träna nu. För jag börjar bli lite trött på att inget händer med min träning. Så jag bör kämpa lite nu annars kommer jag bli helt emo. Så NU jävla ska jag försöka träna 5-6 gånger i veckan, helst 6 gånger. Jag vill så gärna lyckas att få en mer tränad kropp. Jag vill att när man går runt i linne eller något så ska folk tänka, HON, hon tränar... De är mitt mål. Jag vill inte tävla i något eller bli uber biff utan bara väldigt tränad/ fitt.

 

Tänkte på en annan sak idag, den är inte helt ut tänkt än. Men alla politiker suger röv och ljuger och går bakom ryggen på folket och bestämmer jätte konstiga och dåliga förslag (ja, de blev många OCH i meningen men JAG vill ha de så) Men iaf så tänkte jag om man inte har något "moderat" styre eller Sosse styre osv. Utan ett MIX parti. Så att man har typ 3personer från varje parti som företräder de dem tycker är viktigast och vad dem jobbar för. Så kanske dem kommer med ett förslag så får alla rösta andra partier rösta för eller emot förslaget.

För de är så många små partier som är antigen moderat eller sossens sida, men med mix styret så fins de ingen höger eller vänster. Alla är sitt egna håll. Så kanske man kan få fram bättre beslut och inte bara vad moderaterna vill. Tycker jag låter as bra OBS!! jag har inte tänkt igenom allt helt ^^

 

Peace!!

 


Kommentar:
#1: stefan olsson

Du tränar helt fel om du vill nå ditt mål som du har med träningen.

Svar: Hur menar du med att jag tränar fel?
Anna

2013-02-07 @ 08:35:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: