Anna

2012-11-07
19:10:00

2012-11-07

Jag har börjat att jobba skift nu ett litet tag framöver. Då jobbar jag kvälls pass och de är så sjuuuuukt skönt. Då kan man sticka till gymmet på morgonen när alla är iväg och jobbar. Jag saknar skift jobbet jätte mycket, trivdes som satan med att jobba skift. När man jobbade "morgon" så slutade man tidigare så man hann till gymmet innan allt folk slutade. När man jobbade "kväll" så hann man träna på morgon när alla jobbade, jätte smidigt och lugnt. Och när man jobbade "kvälls" vecka så var man ledig på fredagen, hur underbart som helst. Som jag saknar det.

Så nu är de ett helt smörgårdsbord av maskiner man kan använda när alla är och jobbar. Man vet ju knappt vilka maskiner man ska använda för att alla är ledigt, haha...

 

15 Min löpning

15 Min powerwalk

45 Min träning av axlar och mage

 

= 585 kcal

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: