Anna

2012-03-05
22:42:33

Välkomna hem Judith och Tilly
Orkar inte skriva idag men jag hämtade ju mina 2 nyaste råttor idag. Lite bråk i buren är de nu mellan Bianca och Tilly och ja bianca är på Judith ibland. Penny är typ kåt och vill bli jukkad av alla och ingen bryr sig. Men de går ganska så bra ändå. Dem nya har inte lärt sig buren än, märkte jag när en av dem var törstig och började dricka majs vattnet istället för att äta majsen. Så jag hälde lite extra vatten vid majsen så hon kunde dricka sen åt hon oxå, hon vet ju inte vart vattnet är. Men Bianca och Tilly bråkar ganska mkt och Bianca fick ett stort hål genom huden, så går de när man kaxar sig, men de är de ända änså länge.

 

För övrigt så testade jag göra "glass" tog 0,3% fett kvarg och sönder kokta äpplen i kanel och blandade och sen i frysen. Får se hur de smakar i morgon, spännande.

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: