Anna

2012-03-25
23:52:39

Sidecut.
Efter en massa tjat och velande så gjorde jag äntligen det!! Och jag kan säga att jag är SUPER nöjd. För de första så är de skönt att inte ha något hår hängandes för örat. De andra är att nu slipper jag sätta upp håret som att de skulle vara rakat med klämmor. Så nu slipper jag vara försiktig och tänka på om de lossnar eller trillar ner eller om jag fastnar så att de förstörs, Skit bra!! SEN för de tredje är att eftersom jag inte behöver klämmor att sätta upp håret så kan jag ha fina spännen bak till så att håret inte glider till fel sida av nacken, AS BRA. Sen så är de så skönt att de är mkt lättare att fixa håret men jag kan fortfarande lätt sätta upp håret i min lilla ”rocka billy” frisyr. Och sätta upp håret på gymmet är inga problem heller. Detta är de bästa jag gjort på riktigt länge, jag är jätte nöjd. Fattar inte varför jag velade så länge. Och mamma som inte tyckte de skulle bli snyggt och tyckte att jag är knäpp. Tyckte att de blev snyggt och passade mig. Så om Mamma gillar de då är jag helt nöjd. Brukar må dåligt om mamma inte tycker samma, Mammor vet bäst…

 

 

 

Imorgon är de måndag och då ska jag besikta min gamla lägenhet, så att jag äntligen SLIPPER DEN SKITEN! Hoppas dem godkänner den bara, orkar verkligen inte med DEM mer. Må eran själ brinna i helvetet. Grrr..

PEace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: