Anna

2012-03-04
23:39:20

Känner mig som en fegis
Faaan säger jag. Jag har varit sugen på att raka en bit av håret på sidan ett tag nu. Och nu i helgen bestämde jag mig att jag skulle, men jag bangade. Fy vad dåligt, och sen då och då under helgen tänker jag NU tar jag fan och gör de. Gör de bara utan att tänka så blir de bra. Men nä bangar igen, undra om de är ödet eller om jag bara ät feg. För de är sjukt snyggt med långt hår och sen lite sidecut på de. Mmmh porrigt. Jag brukar ju ändå ha håret i en sådan frisyr, fast jag drar bak håret och sätter fast med klämma. Men tänk om man rakar av de, de skulle blivit så jädrar snyggt. Men jag är så feg, jag vill våga, jag får hoppas att jag vågar i veckan, jag vill jag vill jag vill!!!



Jag lånade bilderna från google.

I morgon blir de ingen träning, BIG SUCK på de. Jag ska iväg till ängelholm och hämta två råttor. Så tänker ni ”igen” ?!? Jupp igen, Tjejen jag fick Jerry ifrån måste göra sig av med sina råttor så jag ska ta över två av hennes flickor. Dem är typ lika gamla som Penny och Bianca. Dem är 1 mån äldre än Penny och 2 mån äldre än Bianca. Så vi får hoppas att Penny klara av lite oreda i början och får nog slås lite för sin alfaroll. Men de fixar nog hon, hon kör la något sumo grepp på dem (hon är en liten tjockis).

Men på tisdag kör vi igen med träningen fram till torsdag och så får man hoppas att jag lyckas gå ner lite i vikt. Jag och Johan lyxade till helgen med en pizza och precis som jag trodde gick jag upp 1 kg för de. Och idag så åt vi potatis med hemma gjorda hamburgare, inte så jävla bra de heller. Så jag vill verkligen inte väga mig i morgon. De blir så att jag är sten hårt när de gäller mat på veckodagarna men när de är helg så äter jag för mkt mat och ingen träning. Då får jag ångest x 100. Men de känns ändå som att träningen KANSKE börjar gå bra. Men jag blir aldrig nöjd. Hoppas jag lyckas gå ner till 50kg till sommaren. Jag kom på vad skillnaden mellan nu och förra året var. Jag tränade 5-6ggr veckan då och hade mer tid att vila mig. Nu tränar jag 3-4 ggr, de är lite små dåligt. Men bättre än inget ju, men jag ska försöka hålla mig till 4 ggr iaf, de borde blir bra, eller?!

 

Nope i morgon blir de jobb, Packa upp snygge skor på Brandos ^^ njom njom.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: