Anna

2012-03-01
23:51:48

Happy Panda

Idag kom min söta Johan hem och så kom han och sa hej till mig. Glad blev jag för idag är de vår 5 månaders dag. Det är därför han ville komma över och säga hej, så sött. Men min man var så trött, ganska förståligt när man kört så långt.

Men innan han gick så matade han mina råttor med lite godis (råttgodis) och russin, jag blir så glad när han vill kolla och mata dem. Eftersom han inte gillar dem alls, så jag blir glad att han försöker lite iaf.

Han fick även med sig 5 portioner med köttfärssås, min man måste ha mat så han orkar tjäna penningar.

 

Råttorna fick en städad bur idag och lite sura blev dem eftersom alla deras bon blev pajjade. Men sånt händer, dem kan ju inte ha de smutsigt. Bianca har mega mycket energi medans Penny tjurar, men jag tror hon har sin period nu, haha.

 

I morgon är de fredag och jag hoppas att arbetsdagen går fort (de är absolut inget fel på mitt jobb, jag älskar mitt jobb) men jag ska färga och klippa mitt hår efter jobbet. Och de ska bli så fint och skönt att fixa till håret. Sen ska jag fixa min lägenhet lite, så jag kommer få gjort mkt, hoppas jag. Jag skjutit upp massa saker ett tag nu, jag har varit iväg massa på helgerna, har alltid något planerat känns det som.

Så de är därför jag längtar till fredag eftermiddag så jag kan få pyssla om mig och min lya. Råttorna fick sin lya om pysslad idag så de slipper jag göra i mon. Städa burar suger, men måste göras.

 

 

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: