Anna

2012-03-08
23:23:00

2012-03-08

 

Imorgon är de fredag kommer bli underbart, jag ska få mysa med Johan. Hoppas att dagen går fort till kvällen så jag får pussa på Johan

igår laddade jag ner en stegräknare till mig Iphone och idag så testade jag den. Jag går nämligen ganska mkt på jobbet så jag var lite nyfiken på hur mkt jag går. Jag gick ca 12000steg, jag missade att sätta igång den några ggr. Den räknade ut att jag hade gått 5,5km och de blev ca 700kcal som jag gick bort. Så man får träning hela dagen. Träning på jobbet sen träning på gymmet. Snart ska man börja gå promenader med Johan på helgerna när de börjar bli fint väder. Längtar tills de blir varmare för jag är jätte sugen på att springa på glagberget. Iaf nu när jag börjat springa på band på gymmet så känner man sig lite pepp.

Råttorna mår prima och dem börjar bli bra vänner och börjar sova tillsammans. Skönt att de gått så fort. Judith är den som är mest nyfiken och VILL gå utanför buren. Resten av gänget håller sig inne i buren. Förutom Penny som kommer ut när de är leverpastej dax.

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: