Anna

2012-03-12
23:06:31

Fixad lägenhet....
...typ.

Eller ja, Måste koppla in tv:n och allt de där och komma på vart min papp-lampa ska ta vägen. Och bära de sista lådorna till förrådet. Vi hann inte de i lördags för jag ville få klart allt. Just de sen ska jag få upp mina insyns skydd. har bara ett uppe, för de är lite svårt att fixa de själv. Men lägenheten är jätte mysig nu iaf, nu tycker man ju om att vara hemma och sover gott gör man med.



IGÅR så fick jag leta över en timma för att hitta en av dem nya tjejerna. Började nästan bli galen eftersom jag bor i en lght på 30kvm! så vart kan man gömma sig då???
Jo vet ni vad hon gjort... hon har klättrat bakom tvbänken och somnat bakom min förstärkare.....
vi satt och diskuterade på jobbet att sätta små ringklockor eller bjällror på dem så att jag kan hitta dem ^^ Skämt bara, lunch tidsfördriv ^^



Ne dax att sova. God natt

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: