Anna

2012-06-06
21:44:00

2012-06-06



Hoppas ni inte missat William Spetz vlogg. Han är sjukt rolig och har man en dålig dag så är han den bästa på att få dig att skratta. Synd att han varit lite seg på att göra nya vloggar på sista tiden, men jag hoppas de kommer fler snart. Men iaf Spana in honom på youtube! Fattar inte hur han kommer på allt.
Jag kollade runt lite innan och märkte att han vad med på "Godmorgon Sverige" i svt och pratade om sina videos. Verkar som att han ska jobba med svt i höst. De kan man ABSOLUT inte missa.
De roliga är att jag fick tips om honom via rått-vännerna på Facebook, för han har själv två råttor som är med lite då och då i vissa klipp, De gillas.

Will i am... Jag har en fråga till dig. Springer du med armen???



Länk --> "" http://www.youtube.com/user/lillabloggen ""

Denna vlogg klipp video sak är den bästa. Sen finns de en där hans råttor är med och blir helt tokiga i hans bär.

Länk --> "" http://www.youtube.com/watch?v=IlDZgUKdkao""
PEace!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: