Anna

2012-06-26
21:49:00

2012-06-26

Abstinens

 

De är sjukt galet!! Jag vill träna, jag måste träna! Börjar snart klättra på väggarna. Men jag KAN inte träna för att jag har ont i halsen och börjar jag flåsa så kommer de kännas som att jag drar sandpapper längs med strupen.

Men jag vill träna, träna bort all midsommar mat och skit. Har ju fått tillbaka allt jag tränat bort. Min mage är lika stor som en gravid mage (och NEJ ja är inte gravid) Jag har ätit för mkt mat så magen är helt sladdrig. Är så ledsen över detta, när man spenderar 3 timmar på gymmet och så kommer allt tillbaka efter en helg. Och jag försökte ändå att inte ta mkt mat på midsommar. Men NÄ äter man lite mer än vanligt då ska man GÅ UPP allt igen, a)(/%&#¤%/(/)!!!!

Så på torsdag skiter jag i all och SKA träna!! Och nästa vecka tänkte jag prov träna på Actic Sannarpsbadet. Kanske är mindre folk där än på friskis. På måndag ska man gå på uber tränandet igen. Hoppas man faller ner till den vanliga vikten fort. Att de ska vara så svårt. Fattar inte vad jag gör för fel. Är de något fel på mig eller?!?! Äter inte så jävla mkt ändå går jag upp så fort jag äter något som inte ingår i min planerade mat.

 

ARG VARG!!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: