Anna

2012-02-01
00:19:32

Äntligen träning
Ja precis äntligen har jag kört årets första träningspass, i måndags. Och jag kan säga att se var sjukt skönt. De var 6 veckor sedan jag tränade sist och de var tuft i början att ha den känslan att inte hinna träna. Och nu började jag må dåligt av att inte träna. Jag har iaf fått massa tips och trix ang. träningen så nu ska jag kö stenhårt. Årets första pass bestod av 45min kondition och 50min träning av rygg och bröst.

Anledningen till att jag inte hunnit träna är för att jag haft fullt upp med att flytta från 70 kvm till 30 kvm. Men nu är den gamla lght tömd och städad och väntar på att mupparna ska hitta någon som kan ta över den. Om dem ens orkar... Muppikus. Så de är bara en jobbig månad kvar, sen kommer nog min ekonomi upp på banan igen, de gillas
På sista tiden har jag även haft sjukt mkt tankar i huvudet, vad kommer att hända?! Vad ska jag ta tag i först?! Kommer allt lösa sig?! m.m men se finns även roliga saker på G. Jag ska till London med Johan. Kommer att vara första ggn jag flyger, är livrädd. Men de kommer nog gå bra, jag har ju min honey jämte mig.

Jag vill säga att min nya lilla skolåda är jätte mysig, jag måste bara göra mig av med massa saker. Problemet är att jag inte har hjärta att slänga saker jag fått osv. Men jag vill inte ha kvar de heller, jag kan ju inte släpa allt till mor och far, bara för att jag inte kan ta ett beslut. Men om jag slänger de så blir dem sura för att jag inte frågat dem och för att jag slängt en helt fungerande mojäng.

Jo, Jag får ju inte missa att säga att jag fått truckkort nu. Har längtat i 2 år efter detta. Men de är lite små läskigt att köra. Men man blir la van sen. Jag ska nog få köra på retlog nästa vecka. Dem är snälla där, så jag får köra i min takt. Dem är så snälla på retlog (biltemas lager i halmstad)




Jag såg i min mobil att jag hade massa småinlägg som jag missat att lägga upp. Så de kommer nog gamla händelser snart :P men SPÄNNANDE! Ooooooh!

PEACE!!

Kommentarer:
#1: Rebecca

kikar in :)

2012-02-01 @ 00:22:17
#2: Anonym

Massa små inlägg, som i såna inlägg man har i skorna? (skolåda)

2012-02-03 @ 08:33:45
#3: Sandra

Du får bli bättre med uppdateringar! :p

2012-02-08 @ 09:09:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: