Anna

2012-02-21
23:44:16

Lmfao Rock the beat and rock the show!!

 

 

I söndags bars de av till Oslo för att se LMFAO på måndagen. Måndagen var uber skön tyckte jag, för jag låg kvar i Johans rum och sov ända tills han kom hem från jobbet typ. Jag var vaken några ggr och spelade wordfeud och åt macka, sen somnade jag igen och vaknade när han kom hem. Så åt min man och sen åkte vi buss till Spektrum, de är så kul och åka buss i Oslo. De finns så mkt att titta på. Och jag glömmer alltid att de är en storstad. Fast de ser ut som en arbetsplats överallt. Sen är de så ovant att se så många som använder högklackat på vardagen. De borde tas till Halmstad med! MER KLACKAR TILL FOLKET!!

Men iaf förbandet till LMFAO var Far east movement. De är dem som gjort den låten Like a G6, om någon fattar. Dem var grymt bra, och de var så mkt bas så att strupen vibrerade och Johan kände hur byxorna fladdrade. GRIIIIIIMT vart de! Och Alla hoppade och var uber pepp. Man kände sig lite old dock. De var typ 16-19 åringar där mest och alla var så finklädda med klackar och korta kjolar och robotar som shufflade. Smala och fina och långa var typ alla tjejer men långt vågigt hår, åååh inte alls avis. Men det är inte så konstigt när alla är under 20 och går i skolan och bor i Oslo, som är en ganska dyr stad. Då har man tid att vara smal och snygg och äta behöver man inte, för dem jobbar ju inte ändå så energi behövs inte. Sen har dem la föräldrar som payar. MEN IAF!!

 

Sen kom LMFAO eller de var Redfoo med Partycrew. Skyblu hade skadat ryggen så han vart inte med, men Redfoo klarade showen bra ändå. De vart en tjej som var med och dansade, GOOSH vad snygg kropp hon hade, njom njom, dock var fejan inte så njom. Redfoo var lika het som alltid, MEN Johan är alltid hetast <3

De var massa ombyten och mycket show, de var över förväntan iaf. Bästa biten var slutet när dem körde ”Im sexy and u know it”. Då dem dansade i små badbyxor och wigglade, haha så kul de var! Så drog dem av byxorna som manliga strippor, de var nästan som i videon. Och så körde dem så klart ”Party Anthem och champain showersEFTER varandra som de ska vara. Ååh så underbart! De lilla jag störde mig på var en gitarrist som var med som skulle köra jobbiga FÖRlånga solon, jag ville ha mer Redfoo.

Sen slutet var mer som en start på en förfest haha kanske var meningen så. Men Redfoo styrde musiken från sin Iphone och mixade musiken för fullt. Och så började dem hoppa ut i onepices och VET NI VAD!!! Hihih Q hade en sådan onepiece på sig som jag har!! Sådan man kan vända ut och in på. Så de är blå eller rutig, gissa vem som blev glad. Jag och Q har likadana onepicecs. Fast den satt lite bättre på honom, jag beställde en XS fast jag skulle ha behövt en S. yeah yeah. Jag är förälskad i den ändå!



Glömde skriva att när dem körde ”Champange Showers” så började dem spruta ut massa Champange på publiken. Så jag är ganska glad att jag inte stod längst fram, och stackars alla 16-åringar som kommer hem och luktar alkohol. Om de nu var alkohol, men de var de nog för dem drack ur dem sen. Och massa alkohol vart de på scen med, dem drack typ hela tin ur sånna slangar med tratt och Redfoo fick nya drinkar och öl hela tin.

 

Jag var helt på en annan planet när jag var där guu vad kul de var. Synd att jag inte hade min kamera med mig för någon bild. Men de stod iof på biljetten att de inte var tillåtet. Men alla små hade med sig.

 

Tack Johan för en epic konsert! Puss Puss!

 

 

Och ge FAN i att klaga på min stavning, Pallar fan inte kolla igenom efter särskrivningar och felstavningar.

Gjorde iof en snabbkoll men jag har nog missat lite. PALLA!

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: