Anna

2012-02-29
23:53:39

Fast Anställning!!
Äntligen fick jag fast jobb igen. Hoppas denna håller längre än ett år som de annars brukar vara. Men jag är hemskt glad att man nu vet att man har lön varje månad fram över och slipper a-kassa. Nu ska man bara lapa åt sig all övertid man kan så man kan spara ihop lite pengar. Jag är iaf en Happy Panda nu.

 

På fredag ska Mamma färga och klippa mitt hår. De har börjat bli lite långt eller asså jag gillar längden på håret. Men själva frisyren måste trimmas till ca 2 cm, ska bli skönt. Sen på fredagen ska jag försöka packa upp mer i min lght. Börjar bli så hemskt trött på allt. Jag vill kunna nå mina blommor och sätta upp mina gardiner och sånt. Suck.

 

Idag har Penny varit på jätte dåligt humör och Bianca retas jätte mkt. Stackars min lilla Penny. Usch, jag vill ha en städad lght så jag slipper jaga dem vid lådorna. Dem hittar sånna fina gömställen och dem drar ut saker ut lådorna, genom handtagen.

 

Aja nu ska jag sova iaf.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: