Anna

2012-10-05
21:29:00

2012-10-05
Idag bakade jag en jätte ful tårta. För vi ska fira min födelsedag i morgon så tänkte jag att jag kunde göra en tårta. Har gjort en tårta förr och den blev god och fin. Men inte denna ^^ den kissar choklad och den vill inte sluta!! Den var god men lite för geggig. Chokladkrämen blev inte som jag ville, men vaniljkrämen blev perfekt. Tur att man inte är bagare ^^ Först och främst kommer ingen vilja anställa mig pga. mina fula tårtor och för de andra skulle jag blivit as fet. Vet inte hur mkt kräm och annat jag tryckte i mig. Var så mätt så jag inte kunde äta den goda kvällsmaten Johan lagade. Mådde illa till och med, Johan fick tvinga i mig maten. Kände mig som ett litet barn som ätit för mycket godis innan maten, haha.
Jag bakade även muffins, även dem blev inte bra. Jag skulle ha rosa muffins med en marsipan detalj format som rosabandet. Men dem blev inte rosa nog så jag öste i alla hallon i smeten istället för att trycka i några i mitten. Men då blev muffinsarna typ lila, men dem blev goda ändå. De blir dem alltid när jag gör dem i min muffinmaker.
 
 


Jag var duktig och jobbade över lite i går. Dock bara 30 min eftersom materialet tog slut så jag kunde inte göra klart. Men 30 min övertid är nice!!

BIL STATUS: Fortfarande död...
 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: