Anna

2012-12-07
15:04:00

2012-12-07

De blev bara en snabbis träning idag, för idag är de julbord med jobbet. Är ganska så pepp inför detta. Ska först hem till en jobbarkompis på förfest och sen i väg till hotell grand.
Maten var jätte god på hotellet, men de var lite för salt mat så jag blev sjukt törstig på just vatten. Så jag blev inte så full, men de var trevligt ändå.
Vi var på hotellet och åt sen stack vi fort tillbaka där vi förfestade och fortsatte. De blev väldigt mkt folk och lite tjafs blev de när en person kom. Sen var de lite blatte bråk med ^^ men mitt i allt så kommer Sandra till festen helt random. De var jätte kul att se henne, har inte träffat henne på jätte länge och hon har blivit så smal och så snygg. Lite avis blir man.
 
Men sen blev de utgång på stan också, de blev lite fail dock. Alla splittrades. Och sen är de de där jobbiga nu på vintern att man MÅSTE hänga in jackan på krogen. Så man kan inte ens gå en runda och se vilket folk som är där inne förens vakten kommer och gnäller. Så jag tycker inte om att gå ut på vintern, för man måste hänga in jackan, jackan förstör outfiten, om inte man tar den tunna snygga men då fryser man istället, man inte ha högklackat för att de är kallt eller halt. Ge mig sommar!!
 
Julfesten får 5/5 ankor!!
Mycket trevlig  fest, Reza!  Tack

 

 

30 min crosstrainer
 
= 471 kcal
 


Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: