Anna

2012-12-05
17:43:00

2012-12-05

Har tänkt på detta med julen och att man inte får säga eller göra saker som har med julen att göra. Och detta gör mig väldigt arg. Som te x på vissa företag får julbord/julfest inte längre heta så pga att de är muslimer och Jehovas som jobbar på företaget. Så då måste företaget döpa om festen till vinterfest för att dessa med annan religion ska få komma. Men även om de nu heter vinterfest så är de ju ändå jul-dekorerat och det är den mat kristna äter till jul som serveras. Så de är bara så fjöntigt att man måste döpa om festen, det är ju inte som att dem konverterar om för att dem går på en JULfest.

När vi ändå håller på och döper om saker kan vi ju döpa om Jultomten till Herr Vintergubbe, som kommer med vinterpresenter, ingen "julbonus" utan vinterbonus.

Snögubbar bör man inte få göra heller, snö är vitt och är stötande för mörkhyade. Snögubbar är oftast av den större modellen så feta tar ju illa upp av att barn gör feta vita gubbar...

Sen fick visst inte en liten ungen klä ut sig till pepparkaksgubbe i lucia tåget, för att de är stötande. OMFG vart är världen påväg? MIN unge ska vara pepparkaksgubbe när de är dax.

Svenska barn får inte ha julavslutning i kyrkan längre pga alla andra religioner. Liksom är de inte bra att barn lär sig att vi alla är olika och att de inte finns bara EN religion. De kommer ju lära sig de förr eller senare. Vi ska acceptera andras religioner men vår kristna ska vi skita i.  De om något borde ju vara stötande mot kristna.
Precis som med "hen" bara för att några är transexuella så måste alla vara en hen. Bara för att vissa är muslimer? Jehovas, judar osv. så måste de kristna Sverige anpassa oss efter dem. De är ju kränkande mot kristna.
Tycker man ska vara öppen och villig att lära sig om alla religioner och traditioner. Om svenska-kristna barn inte få ha skolavslutning i kyrkor så skall inte kristna svenska lära sig om muslim judendom Jehovas osv. i skolan. För de kan ju göra att barn ändrar religions tycke...
En tradition som avslutning i kyrka ska vi ta bort. Men fisk från östersjön som är förgiftad som skadar människor de är en tradition som måste absolut vara kvar.
 
Så jäääävla löjligt!!! Skäms på sig svenska staten Skäms! !

 

Nu har jag fått klaga av mig på detta, väldigt osammanhängande och argt men jag fick ut det.

 

20 Min cykling

20 Min crosstrainer

35 Min träning av bröst

 

= 575 Kcal

 

Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: