Anna

2012-12-01
20:04:00

2012-12-01

Idag ska jag till mamma efter gymmet för att få min utväxt färgad och min sid-cut rakad. Jag önskar att jag var naturligt blond, skulle varit så mycket lättare. Sen börjar min lilla sid-cut att bli för lång, lite jobbigt när man är på gymmet och kör lite motion så droppar de massa svett från sid-cuten, när de är ca 1cm långt, usch usch.

 

De känns lite som att träningen börjar att ta sig. Tror jag. har börjat träna lite oftare nu så de borde ha hänt något tycker jag. Men jag har mina uppåt dagar och neråt dagar, idag är det en uppåt och jag känner mig pepp och gott självförtroende.

 

 

 

15 Min powerwalk
20 Min crosstrainer
30 Min träning av armar

= 509 Kcal

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: