Anna

2012-10-06
18:36:00

2012-10-06
Ja, idag firade vi min 25 års dag lite. Med mat och fika hos mamma. Jag fick välja mat (kött, potatis och brunsås med svamp) och jag hade gjort tårta. De var trevligt och jag fick lite saker. Jag fick en Dd Hardy zipp tröja, 300kr och 1000kr av mamma och sen har jag fått 2 bh:ar och 3 trosor av Johan från Victoria Secret. Jag en Pandora berlock av Johans familj, en liten London buss som jag velat ha sen jag och Johan var i London.
Pengarna kommer jag att spara till Miami resan, kommer bli awesome att åka dit, shoppa billigt och gotta sig i solen.

På kvällen hade jag önskat mig av Johan att vi skulle ha Pirates of caribien-maraton med pizza och snacks. Vi såg på två av 4 filmer, de var de vi hann med.

Jo jag fick tillbaka min bil idag också. De var massa fel på den, helt otroligt att den rulla.

* vatten i bensintanken
* motorfläkten var avsliten
* någon kabel till ac var utdragen
* gammal olja
* gamla tändstift
* kylarvätskan läckte på 2 ställen.
* startmotor var söndersliten

Senare skall jag byta

* bromsar
* luftfilter

Så arg jag varit på min bil. Men nu rullar den igen, något har krånglat på den sen den första dagen jag hade den...

Jag sa till pappa att jag kanske väntar ett år sen säljer den och köper en Nissan qaschqai. Men så sa han att de är bättre att jag har kvar denna ett tag till, för annars lagar han så att bilen är i topp skick till nästa ägare. Förstår vad han menar, för han lagar bilen gratis för mig, hans dotter, inte till någon random person. Så han har helt rätt, så lilla blå får stanna hos mig ett tag till.
 


Peace!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: