Anna

2012-08-30
22:55:00

2012-08-30

Idag fick vi båda sova ut. Vi sov ända fram till 14. Vid 10 tiden ringde veterinären och kollade hur de gått med Tilly. Medicinen hon fått har inte funkat, så nu ville dem göra ultraljud på henne och ta urinprov. Men jag vet inte hur mkt pengar man ska lägga på en råtta som är snart 2 år. Jag har redan lagt ca 2000kr på henne och dem har inte hittat felet och nu vill dem ha 1500kr till för ultraljud och urinprov. Så jag vet inte hur jag ska göra för att hon är pigg, kissar och bajsar, busar, äter, ja hon gör allt som en vanlig råtta ska göra. Hon är till och med näst mest ute och undersöker.

 


 
Idag klippte Johan gräset vid stugan, han måste öva lite. Om han köper huset får han göra de många fler ggr ^^ Min fina man.
Idag är det näst sista dagen i stugan och vi ska grilla en sista gång. Imorgon ska vi nog bo hos mamma och pappa för dem håller på och renoverar våran lägenhet, vi har fått lite mögel på en vägg. Så när vi var förbi där igår så satt de 5 stora element på väggen, om man kan kalla det för de, dessa ska dra ut all fukt ur väggen. Dem hade även dragit bort tapeten så vi får se när dem fixar de så man kan bo där igen. Skulle gärna vilja bo hemma när jag jobbar.

 

 

Peace!!

 

Råtthjälpen

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: