Anna

2012-08-28
15:35:00

2012-08-28

Idag blev det en tripp till Gekås. De blev mest shopping till hemmet kan man nog säga. Men jag hittade några koftor och två par tränings byxor. Vi hittade även tekoppar som min lilla tesils-anka kan simma runt i.
De blev även sjuuukt mkt godis, 4 påsar chips och en massa annat onyttigt. Vi åt även på Burger King, de var faktiskt gott för en gångs skull. Vi tog den nya burgaren med bacon och rostad lök. Sen när vi kom hem kollade vi på lite serier och powernappade. Jo förresten, vi hade igång  en app på iphonen "runkeeper" när vi gick runt på gekås ^^ vi gick bort 562kcal på 3 1/2 timma haha.
 
Ska bli så skönt att få träna igen på måndag. Nu efter att man ätit skit varje dag ^^, fast de är lite skönt att ha en vecka med bara skräpmat osv och vila sig från att inte behöva bry sig, slappna av lite. Tänker alltid annars på träning, kcal, mat osv. Så på måndag blir de en liten ny start. Jag har fått lite pepp-talk av en barndomskompis så de kommer nog gå bra. Dock kommer jag inte bli glad när jag väger och mäter mig på måndag morgon. Men de brukar ta ca efter 2 veckor sen så bör de vara borta igen.
Nu har jag iaf 2 par nya snygga tränings byxor att träna i, lite pepp över de oxå.
 
På kvällen så grillade vi hamburgare och åt klyftpotatis. Så har ätit hamburgare två ggr denna dagen. Sen la vi oss och kollade på Ace Ventura 1 &2. Känns som att vi nästan bara kollat på gamla dvd filmer denna veckan. Men de är ju de filmer som har den bästa humor.

 

Peace!!

Råtthjälpen

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: