Anna

2012-08-27
20:22:00

2012-08-27

Måndag!!

 

Jag är ledig OCH de är sol! Bra start eller vad!?!
Morgonen började med frukost och lite chill. Sen gick vi en liten promenad på 40 min. Ganska lagom och sen blev de solning. Man får ju passa på medans de är sol, så slipper jag vara blekast på gymmet ^^. Jag har inte riktigt hunnit eller haft råd att sola solarium på sista tiden. Så man får passa på lite nu på min mini semester. Och de är så härligt att umgås med min Man.
 
Kan säga att de är ap tråkigt att sola framsidan av kroppen. Solar man ryggen kan man nörda, genom att läsa de nya wow-tidningarna. Btw nya expantion kommer ut 25sept. Måste köpa och måste börja spela lite. Har ju tid 1-2 h om dagen så som jag tränar och bor nu. Har ju flyttat hem till Johan nu, så på något vis har jag fått lite mer tid.
 
Kan säga att jag är lite besviken på tjejen som säljer buren att hon inte hört av sig, när jag hade första tjing. De är 3 pers som är intresserade men hon svarar ingen av oss, Wtf!! Svara mina råttor är i stort behov av en större bur NU! Dem gråter liksom, kanske inte men ändå.
 
Vi gick, tänk er vi gick och handlade, istället för att ta bilen, duktiga vi är. Vi handlade mat för vi tänkte grilla lite. I denna lilla ica så var de jätte svårt att hitta filé. Men vi hittade en liten omarrinerad filé så vi fick köpa lite kyckling oxå. Ska bli gottigt och mysigt.
Sen blir de lite film, white chics ^^


 
Peace!

Råtthjälpen

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: